woensdag 23 februari 2011

Cup a soup #5

Hoi, met mij. Hoe gaat het? Heb je al gegeten?
Ja, even kijken. Ik heb een kopje soep gegeten.
Toch niet als avondeten?
Jawel, kippensoep geloof ik.
Die is bedoeld voor tussen de middag, het is maar een licht soepje, niet genoeg als maaltijd hoor.
Oh, maar ik heb daar wel genoeg aan. Ik heb geen honger meer.
Maar Mam, je moet toch goed eten? Zo val je nog meer af.
Ja, ik word wel steeds magerder. Maar ik heb gewoon geen zin in eten. Ik eet 's morgens met moeite een sneetje brood.
Heb je nog iets in de koelkast staan dat je kunt nemen?
Er staat hier wel een pan met hutspot, maar dat ga ik echt niet opeten hoor. Daar heb ik geen trek meer in.
Iets kleiners dan?
Er staat wel een bakje fruit, dat kan ik wel nemen.
Doe je dat dan echt?
Ja zal ik doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!