dinsdag 17 januari 2012

Lekker gekookt

Heb ik je al verteld dat ik zo lekker heb gekookt?
Ja, hutspot.
Ik heb een winterwortel gekocht en daar heb ik aardappels bij geschild. Toen heb ik alles in één pan gekookt en ik had een lekker riblapje en dat heb ik eerst gebakken, jeweetwel, laten sudderen en wat denk je? Het was héérlijk!
Zo zie je maar dat je nog best kunt koken.
Ja, en het was genoeg voor 2 dagen, en het was zó lekker! Ik moet toch maar zien dat ik van dat andere eten af kom.
Nee, dat gaan we niet doen. Want alle dagen koken doe je ook weer niet. Je krijgt nu 3 keer per week een kant en klare maaltijd, de andere dagen kun je dan koken. Anders eet je niet goed, word je depressief en val je af, net als vorig jaar.
Oh, was ik depressief? Daar weet ik niks meer van.
Maar nu gaat het goed toch? En het is fijn om zelf een paar keer te koken, dat snap ik best.
Ja, de hutspot was echt heerlijk!

2 opmerkingen:

  1. Knap dat je moeder nog zoveel kan! Mijn pa zegt wel dat hij nog kookt, maar doet dat echt niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet nooit helemaal precies of het goed gegaan is, maar als het dan gelukt en lekker is ben ik wel trots op haar. Met die drie keer K&K weet ik in elk geval zeker dat ze niet zal verhongeren ;))

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!