dinsdag 3 september 2013

Heel sociaal

Hoi Mam, met mij. Hoe gaat het?
Goed hoor, ik zit op de slaapkamer en ben me aan het optutten voor de verjaardag van J. Jij komt me toch halen?
Ja klopt, dus dat bericht heb je gevonden?
Het stond op de iPad volgens mij, toch?
Dat heb ik erin gezet zodat je een melding kreeg, goed dat je dat gezien hebt. Maar je hebt nog wel even tijd hoor, ik kom straks pas.
Dat is goed.  ...Hihihihihihi...
Wat is er, waarom lach je?
Er schiet me net iets te binnen wat straks gebeurde... Ik stond beneden bij de post om de krant op te halen en toen stond er zo'n vrouwtje en daar begon ik wat tegenaan te babbelen. En toen zei ik: "Ik kom straks bij u op visite", en toen bleek ze hier helemaal niet te wonen, hahaha!
Dacht je dat het de nieuwe buurvrouw was?
Ja, ze leek er wel op. Ze zal wel gedacht hebben...
Wel gezellig als je iedereen zo aanspreekt.
Ik heb het geloof ik al eens eerder gedaan bij iemand anders, en dat was ook niet de nieuwe buurvrouw...
Geeft toch niks, het klinkt heel sociaal als je graag op visite gaat. Bij de nieuwe buurvrouw ben je ook al eens geweest, heb je daar dan een nieuwe afspraak mee gemaakt?
Nee, dat geloof ik niet. Maar dit vrouwtje leek er wel op, hahaha, ze zal wel gedacht hebben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!