dinsdag 16 september 2014

Eigen regie op Prinsjesdag

Hallo?
Hoi Mam, met mij. Hoe gaat het?
Goed hoor, ik zit voor de buis haha.
Oh, nou daar belde ik voor maar dan had je de troonrede dus al aanstaan.
Ja, en dat meisje was hier maar die heb ik weggestuurd.
Bedoel je dat je de hulp hebt weggestuurd?
Ja, ik zei: "Doe maar even met de Franse slag want ik wil televisie kijken."
Eeeh, dat is toch niet zo handig hoor. Zij is al een vervanger waar ik op aangedrongen had bij de thuiszorg. Vorige week is er ook al niemand geweest en daarvoor ook al een vervanger met veel minder tijd dan normaal.
Oh? Is dat zo? Nouja, ik vond het hier wel netjes genoeg en ik wil nou eenmaal de troonrede zien dus ik heb haar weggestuurd.
Het is netjes omdat ik van de week bij je heb opgeruimd, maar dat betekent nog niet dat het schoon is. Ik vind het echt niet fijn als je mensen gaat wegsturen die er juist zijn om te helpen. Straks denken ze dat je wel zónder hulp kan!
Oh, nou, zo had ik het nog niet bekeken... Maar ja, ze is al weg dus nu kan je er toch niks meer aan doen.
Jawel, ik zou kunnen bellen dat dat niet de bedoeling was.
Neenee, dat moet je niet doen! Dat wil ik niet hoor!
Dat doe ik ook niet, ik begrijp het wel dat je de Troonrede wilt zien en niet fijn is als er gestofzuigd wordt. Ga maar lekker verder kijken.
Ja, het geeft toch niet, voor één keertje overslaan.
Nee Mam, dat geeft niet. Dag Mam.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!