dinsdag 22 mei 2012

Het mysterie van het verdwenen bankpasje #2

Hoi Mam, ik heb de boodschappen voor je gehaald.
Oh wat goed, ik ben blij dat je er bent. Ik zat net te denken: hoe moet ik nou boodschappen doen zonder bankpasje?
Ik heb je de vorige keer geld geleend, je kunt toch ook contant afrekenen?
Oja, dat doe ik ook eigenlijk altijd. Zijn die twintigjes van jou?
Ja. Die heb ik je geleend zodat je zelf een boodschapje kon doen. Ben je helemaal niet weg geweest deze week?
Dat weet ik niet meer, maar ik denk het niet. Maar wel fijn dat jij de boodschappen hebt gehaald, hoeveel krijg je van me?
Ga je mij nu terugbetalen met het geld dat ik je zelf geleend heb?
Eeeh, oh, dat kan natuurlijk niet. Maar hoe moet dat dan?
Laten we maar even wachten tot je nieuwe pasje is opgestuurd, dan kun je weer pinnen en betaal je me gewoon terug ok?
Ok.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!