woensdag 25 december 2013

Kerstsnoepjes met nasmaak

Weet je wat er gebeurde? Ik kreeg van iemand zo'n grappig rood kerstlaarsje met zo'n bontrandje eraan en een puntzak met van die schattige rode hartjes erin. En op een gegeven moment had ik helemaal geen chocolade of koekjes meer in huis en toen dacht ik, nou, dan neem ik maar zo'n hartje. Maar het smaakte zo raar en ik dacht goh, het smaakt net naar zeep. Dus ik kauwde er ook nog een beetje op en wat denk je? Het wás zeep!! Bleken er allemaal zeepjes in de vorm van hartjes in die zak te zitten, en nog een heleboel ook! Nog een geluk dat ik er maar ééntje had genomen en niet een hand vol!
Ooooh hahahaha!! Wat vies zeg!
Dat kun je wel zeggen ja, het was héél vies en wat nog het ergste was, het duurde een hele tijd voordat ik die zeepsmaak weer uit mijn mond had.
Hoe heb je dat gedaan dan?
Spoelen natuurlijk, en flink ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!