zondag 14 april 2013

Mam, ik sta in de krant



(Ramenwasservice in plaats van thuishulp #4)

Goedemiddag, ik heb uw mail ontvangen over de bezuiniging op de thuishulp en wil daar graag nog wat vragen over stellen kan dat?
Ja hoor, dat kan.
...

Hoi Mam, heb je gezien dat ik in de krant sta?
Nee? Laat eens kijken?
Hier staat het: "Is strijkservice de volgende stap?"
Maar dat ben jij toch niet op die foto?
Nee, maar ze hebben mij geïnterviewd en dat staat erin.
Even lezen hoor... En van wanneer is deze krant?
Van vrijdag.
Oh, wat heb je dat goed gezegd!


2 opmerkingen:

  1. Goed zo Nicole! Ik ben nu gelukkig van het gedoe met WMO en zo af .... maar daarvoor in de plaats komen 'gewoon' andere dingen. Misschien is PGB dan toch beter? Wij zijn daar nooit aan begonnen, het leek me teveel gedoe met de administratie. Nu ben ik mentor en bewindvoerder voor mijn vader, met de bijbehorende administratieve verplichtingen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet nog uitzoeken of dat mogelijk is om over te stappen. Het lijkt me beter omdat je dan zelf iemand voor alles in kunt huren ipv wat ze nu van plan zijn: ramenwasservice, strijkservice, boodschappenservice enz. Al die verschillende gezichten maken het zó ingewikkeld voor mijn moeder...

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!