zondag 29 mei 2011

De familie zegt...

Hoi met mij. Zeg, wij hebben het erover gehad en we vinden dat ze het wel moet doen.
Nou, ik ben er nog niet zo zeker van.
Hoezo? Als ze daardoor langer kan leven is het toch een kans die je moet grijpen?
Ja, maar ondertussen heeft ze ook Alzheimer. Daar heeft ze het best moeilijk mee. En we weten niet hoe dat verder gaat. Stel dat ze met haar hart nog 10 jaar langer leeft maar dat de Alzheimer maakt dat de kwaliteit van haar leven alleen maar slechter wordt. Ik vraag me af of ze dat wel wil. Bovendien weet ik niet wat de prognose van de Alzheimer is, dat wil ik nog aan de geriater vragen morgen.
Oh, zo heb ik het eigenlijk niet bekeken.
Het is voor haar zelf ook hartstikke moeilijk om een beslissing te nemen. Het ene moment zegt ze dat ze te oud is voor een operatie, het andere moment wil ze er wel voor gaan. Ik zou het ook hartstikke moeilijk vinden, bijna een onmogelijke keuze. Ik bel morgen eerst de geriater nog even.
Ok, dan hoor ik het morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!