woensdag 3 augustus 2011

Bedonderd

Hoi Mam, met mij. Hoe gaat het?
Bedonderd.
Hoezo bedonderd?
Nou, eeeh, ach het valt ook wel mee. Maar het gaat slecht met m'n geheugen.
Vanmiddag belde de hulp mij op dat je niet thuis was.
De hulp? Is die dan geweest vandaag? Wat voor dag is het dan? Dinsdag? Zie en ik kan me dan niet herinneren dat zij geweest is!
Het is dinsdag en de hulp belde mij maar je was even naar buiten met de fysiotherapeut, en toen kwam je er net aanlopen.
Ja, dat klopt, ik was even een rondje lopen om de flat heen. Maar van de hulp kan ik me niets herinneren. Ik zat net wel te denken dat het hier zo schoon is. Ik dacht al: De hulp hoeft niet te komen want het is hier zo netjes. Maar nu begrijp ik het wel haha.
Ze is al geweest.
Ja, want het is dinsdag, dat was ik alweer vergeten. Er is ook nog iemand geweest om het rolgordijn in de slaapkamer te maken.
Oh ja, en? Is dat nu gelukt?
Nee, want er was iets kapot aan de zijkant met het mechanisme. Hij komt morgen terug want hij had er iets bij nodig dat hij nu niet bij zich had. Maar nu hangt het rolgordijn er tenminste wel weer.
Zeg, dát heb je dus allemaal wel goed onthouden!
Ja, nu je het zegt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!