donderdag 4 augustus 2011

Kind en moeder zwemmen #2

Beste ,
Graag zou ik met mijn moeder die minder valide is, hartpatient is en Alzheimer heeft gaan zwemmen. Zij is 81 jaar.

Op jullie site zie ik verschillende mogelijkheden staan waarvan "revalidatieplus" nog het meest aanspreekt.

Mijn vragen zijn:

1. Is het mogelijk dat ik samen met mijn moeder kom zwemmen om in de vakantieperiode uit te proberen zodat zij na de vakantie dit mogelijk zelf blijft doen? De reden hiervoor is dat mijn moeder Alzheimer heeft, en daardoor eerst moet wennen aan een nieuwe activiteit.

2. Mijn moeder is minder valide, kan zij met de scootmobiel in de kleedkamer, en misschien zelfs tot in het zwembad rijden? Hebben jullie een oplossing tegen gladde vloeren zodat oudere mensen minder gevaar lopen om uit te glijden?

3. Is er een mogelijkheid om geleidelijk in het water te lopen, of is het water meteen diep?

4. Is het mogelijk om eerst een keer te komen kijken?

Graag hoor ik of ik met iemand contact op kan nemen hierover, of misschien is er een ander advies?

Alvast bedankt
Met vriendelijke groet,

Nicole Giling


Hallo met het zwembad. U had een mailtje gestuurd om te komen zwemmen met uw moeder?
Ja, dat klopt.
Het is nu de vakantieperiode en daardoor is de groep heel groot en dus erg druk.
Dat begrijp ik, maar in deze periode ben ik zelf juist vrij en dus juist in de gelegenheid om samen met mijn moeder te gaan zwemmen. Ik wil graag met haar bekijken of het mogelijk is om te gaan zwemmen en om dat te blijven doen op eigen gelegenheid als ik straks weer aan het werk ben.
Aha, ja in dat geval bent u van harte welkom om aanstaande vrijdag met haar te komen en te bekijken of het iets is voor haar. Als u komt moet u bij de kassa maar even naar mij vragen, dan kom ik u halen.
Dat is goed om te horen, dan komen wij vrijdag.
In de mail vraagt u of zij met de scootmobiel bij het water kan komen, dat moet een heel eind lukken. En er is een speciale schuin aflopende instap in het water, zij kan er heel rustig inlopen.
Helemaal goed. Wij komen dan vrijdag naar het zwembad, bedankt!
Tot vrijdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!