zondag 28 augustus 2011

Verjaardag vergeten

Ja, met je moeder. Zeg Nicole, luister eens. Ik zit hier in de gids te kijken en nou zie ik dat het vandaag de 26ste is. Dan ben ik toch gisteren jarig geweest!?
Dat klopt.
Wat heb ik dan met m'n verjaardag gedaan? Zijn hier mensen geweest? Ik kan me er helemaal niks van herinneren!
Nee, je bent niet thuis geweest. Ik heb je 's middags opgehaald en naar W. gebracht. Daar vier je toch elk jaar je verjaardag?
Ohja? Ik weet er niks meer van...
Maar het is ook best laat geworden. Ik denk dat je er nog moe van bent. Het is nu ook weer avond dus ik zou zeggen: ga maar niet te laat naar bed. Morgen weet je het vast wel weer.
Het baart me anders wel zorgen dat ik er niks meer van weet.
Ja, dat begrijp ik wel, maar er nu over blijven piekeren helpt ook niet.
Nee, daar heb je wel gelijk in. -zucht-
Ga maar lekker verder TV kijken goed?
Ja ok, groetjes daar.
Doe ik, dag Mam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!