maandag 22 augustus 2011

Ben ik al jarig geweest?

Ben ik nou al jarig geweest of niet?
Donderdag ben je jarig.
Want ik ben naar de kapper geweest, heb ik dat al verteld? Maar ze was met vakantie.
Ik weet het. Precies op donderdag is ze weer terug dus als je 's morgens vroeg gaat ben je meteen netjes op je verjaardag.
Hoe laat zal ik dan gaan?
Half 10 is een goeie tijd.
En ik was er al geweest maar ze was er niet, zij heeft kleine kinderen en die hebben natuurlijk schoolvakantie. Volgens mij had ze een huisje gehuurd of zo.
Donderdag is ze weer terug.
Maar dan ben ik jarig. Ik wilde juist vóór mijn verjaardag gaan.
Dan moet je naar een andere kapper gaan.
Nee, dat wil ik niet. Ik ga wel donderdag. Heb ik dan een afspraak?
Ja, om half 10. Ik heb het in je boek gezet.
Ok.



2 opmerkingen:

  1. Marc van der Meulen22 augustus 2011 om 23:28

    Hoi Nicole,

    Zat net weer een paar blogjes van jou over je moeder en jou te lezen. Prachtig geschreven, ontroerend!
    Ik wens je moeder een fijne verjaardag toe!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marc,
    Dankjewel voor het mooie compliment!

    Ik zal het aan haar doorgeven, dat vindt ze zeker leuk!

    Groetjes terug!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!