donderdag 2 juni 2011

De eerste maaltijd

Hoi, met mij. Hoe gaat het?
Het gaat wel.
Hoe is het met het eten gegaan?
Dat zal ik je vertellen, de boontjes en aardappeltjes waren wel goed, maar die schnitzel was helemaal verzopen in de jus. Dat was niet lekker. Je weet wel hoe je een schnitzel moet bakken en dan meteen uit de pan op moet eten? Nou, deze was helemaal doorweekt van de jus.
Hmm, dat klinkt inderdaad niet zo lekker. Ik hoop dat het morgen dan beter zal smaken.
Morgen? Krijg ik dat morgen dan ook?
Ja, ik heb deze maaltijden voor 2 weken besteld.
Zo lang? Maar daarna zal ik het wel afzeggen dan.
Ik weet anders niet hoe je dan aan een zoutarme maaltijd moet komen elke dag.
... nou, misschien ga ik wel weer zelf koken.
Probeer nu eerst maar die 2 weken hoe het verder bevalt, ok?
Ja, ok, dan zien we wel verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!