zaterdag 18 juni 2011

Naar buiten

Hoi Mam, hoe gaat het?
Goed! Ik ben naar de kapper geweest.
Echt waar? Alleen of met iemand?
Alleen, met de scootmobiel en wat denk je wat? De straat was helemaal opgebroken, het was wel moeilijk om er te komen. Gelukkig had ik eerst opgebeld of ze wel tijd had voor mij en nu zie ik er weer netjes uit.
Goh, goed gedaan zeg!
En toen ik weer naar huis ging heeft de kapster me laten zien hoe ik beter om die opbreking heen kon gaan en toen was ik er zo langs. En ik heb ook nog boodschappen gedaan.
Boodschappen? Wat heb je dan gehaald?
Eeeeh, een reep chocola haha, want die had ik niet meer.
Oh ja, dat had ik wel kunnen raden. En nog meer?
Ja iets te eten, een karbonade.
Een karbonade? Wanneer ga je die bakken dan? Je krijgt toch kant en klaar eten bezorgd?
Ja, nou je het zegt, de hele ijskast staat vol eten!
Dat bedoel ik, volgens mij heb je net vandaag voor het hele weekend bezorgd gekregen.
Al dat eten! Moet ik dat eigenlijk betalen?
Natuurlijk moet je dat betalen, maar je krijgt het kant en klaar en warm bezorgd. Heb je eigenlijk al wel gegeten?
Nee, dat ga ik zo opwarmen. Ik heb vanmiddag de soep genomen en nu ga ik warm eten.
Oh, ga dat dan maar doen anders wordt het veel te laat.
Ja, ik zet het in de magnetron.
Ok, eet smakelijk dan maar vast. Dag Mam.
Doei, de groetjes daar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!