zondag 5 juni 2011

Vier het leven #3

Hallo, met mij. Ik ben zo benieuwd hoe het gisteren was.
Oh ge-wel-dig! Het was zó leuk en zó mooi gezongen. Ik wist niet dat zij zo goed kon zingen. Ben zó blij dat ik gegaan ben.
Wat fijn om te horen. En ging het met ophalen en thuisbrengen goed?
Ja heel goed, het was heel gezellig.
Gelukkig dat het allemaal goed is gegaan en dat het leuk was.
Het was zo geweldig, ik wist niet dat zij zo mooi kon zingen. Eigenlijk kende ik haar alleen van dat panel, heb je dat ook weleens gezien op de televisie?
Nee, ik ken dat programma niet.
Nou ja, daar zingt ze ook niet in. Ik wist niet dat ze dat zo goed kon. Maar eerlijk gezegd weet ik niet meer wie me heeft opgehaald en hoe ik thuisgekomen ben.
Met iemand van Vier het leven.
He? Oja, die heeft me opgehaald.
En heb je in de pauze dan nog andere mensen ontmoet?
Dat weet ik niet meer. Maar de voorstelling was zo leuk, echt geweldig. Ik wist niet dat zij zo goed kon zingen, die Pia Douwes. Ik ken haar alleen van zo'n programma waar ze in een panel zit. Heb je dat weleens gezien?
Nee, ik ken dat niet.
Maar Pia Douwes ken je toch wel?
Ja, die heb ik weleens gezien. Heel fijn zeg, en eigenlijk zag je er zo tegenop.
Dat is waar, maar ik ben blij dat ik tóch gegaan ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!