zaterdag 4 juni 2011

De tweede maaltijd

Hoe ging het met het eten vandaag?
Ja, wel goed. Eerst had ik niks maar toen heb ik iets gehaald en dat heb ik gekookt.
Oh?
Ik weet alleen niet meer wat, wacht even, ik zal in het boek kijken of ik het opgeschreven heb... Oja, Oh, nee, ik heb niet zelf gekookt, ze hebben wat gebracht. Ja, nu weet ik het weer en ik heb het ook opgeschreven hier: Eten was vies!
Oh, dat is niet zo fijn.
Het was...wat was het nu ook alweer? Ja, steeltjesstampot met een rundervink. Helemaal niet lekker.
Misschien omdat het zoutarm was? Vond je het daarom niet lekker?
Is het ook nog zoutarm? Dat heb ik niet gemerkt. Het was gewoon niet lekker. Je moet dat maar afzeggen.
Dat gaat niet want ik heb dat voor 2 weken besteld. En hoe wil je anders aan een warme maaltijd komen?
Dan ga ik toch weer zelf koken? Dan moet ik ook weer boodschappen gaan doen en oh nee, op de scootmobiel. Nou, laat het dan maar even zo maar daarna zeggen we het af.
Weet je wat?  We zullen wel even zien hoe het gaat.
Ok, we zien wel dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!