woensdag 1 juni 2011

Eten koken

Mam, nu je zoutarm moet eten wordt het moeilijker om kant en klaar maaltijden voor je mee te brengen.
Hoezo?
Ik haal dat bij de slager maar daar zit best veel zout in.
Ja, dat klopt. Ik vind het vaak heel zout.
En koken doe je zelf ook niet meer.
Nee, op het moment niet.
Daarom heb ik geregeld dat er warme maaltijden bij je worden bezorgd.
Oh, daar ben ik anders niet zo gek op.
Nee, dat weet ik wel, maar zij koken elke dag vers en komen het warm brengen. En de maaltijden zijn zoutarm.
Dat zal wel heel duur zijn.
Ja, maar de slager is ook duur, en eten moet je toch.
Ik zal blij zijn als ik weer zelf kan koken.
Denk je dat je dat nog kunt dan?
Nu even niet maar als ik beter ben toch wel?
Nou, ik hoop het, maar vanaf volgende week krijg je dus maaltijden aan huis bezorgd.
Ok, dat moet dan maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!