donderdag 9 juni 2011

Maaltijdenservice

Goede morgen,

Ik ben zo net gebeld door uw moeder dat zij de maaltijdenservice stop wil zetten, klopt dat?

Met vriendelijke groet



Hoi Mam, hoe gaat het?
Gaat wel hoor.
Ik kreeg een mailtje van de maaltijdbezorging dat je het af wilde zeggen.
Oh, hebben ze jou daarover gebeld?
Nee, ik kreeg een mailtje.
Maar hebben ze dat aan jou doorgegeven?
Ja.
Ik heb daar wel spijt van, het is toch wel handiger om de maaltijden te houden. Maar ik wist niet hoe ik dat weer goed moest maken.
Dus je wilt het toch wel houden, die maaltijden?
Ja, kun jij dat doorgeven?
Dat heb ik al gedaan. Ik ben blij dat je het zelf ook zo ziet. Dan komt het allemaal wel weer goed, er komt gewoon een maaltijd strakjes.
Ok.
Ik bel morgen weer, goed?
Ok, groetjes daar.
Doei, dag Mam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!