donderdag 27 januari 2011

De andere dag...

Hoi Mam, met mij. Hoe is het nou?
Oh, goed hoor, ik heb visite!
Wat gezellig!
Ja, je raad nooit wie hier is! En we hebben het heel gezellig!
Dan weet ik het al, dat is leuk, doe maar de groeten.
Hoe gaat het verder? Heb je al gegeten?
Ja, vanmorgen. En het gaat alweer een stuk beter. Ik heb wel even geslapen daarstraks. Maar nu gaat het goed.
En weet je al wat je vanavond gaat eten?
Ja er staat gehakt, dat moet ik nu wel opmaken. Dus dat doe ik vanavond.
Doe je dat dan echt?
Ja, want het moet op.
Ga je ook nog naar buiten vandaag?
Nee, dat niet want ik heb niks nodig.
Ok, ik bel straks nog wel even als de visite weg is. Fijn dat het beter met je gaat!
Dat is goed, tot straks dan.
Doei, dag Mam

3 opmerkingen:

  1. hallo mam hoe is het daar?
    goed hoor beetje koud hier. nou daar hebben meer mensen last van.
    Ben je je dan buiten geweest? ja met de fisiotherapie boodschappen gedaan.
    Nicole heeft een blog over me geschreven op het internet.
    Waarom weet ik daar niks van?
    Heeft ze dat niet tegen je gezegd dan?
    Nee ze vertellen mij nooit iets.
    Zoek maar naar de drie pinguins.
    Waar heb je het over? 3 pinguins?
    Zoek het maar op.
    google , google moeder-pinguins-nicole-blogjespotje, ja ik heb het , ziet er leuk uit hoor.
    zitten jullie elke dag zolang aan de telefoon te babbelen?
    Ja ze belt me elke dag wel een uur.
    Nou ik zal eens een reactie schrijven dan , lees het straks maar.
    Ja ik ga nu een poosje slapen dan lees ik het straks wel.
    Dat is goed , tot snel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, jij kan het ook! En hoe bevalt de nieuwe baan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja zeg met al die volgers ga ik dat hier niet vertellen.je belt me maar.Ennuh.... deze blog gaat toch niet over mij?

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!