zaterdag 22 januari 2011

Nieuwe tekening



Hoi Mam, met mij. Hoe gaat het?
Het houdt niet over. Ik ben zo down en het weer is zo regenachtig.
Voel je je wel een beetje beter dan gisteren?
Wat had ik gisteren?
Toen heb je de dokter gebeld omdat je niet lekker was. Is die nog geweest?
Dat geloof ik niet nee. Niettemin, toen ik aangereden was kwamen ze me douchen. Ik ben zo onzeker in de douche.
Ja, ik ga dat regelen maar dat duurt even.
Zeker allemaal bureaucratisch gedoe om iedereen aan het werk te houden. Ik ben trouwens gestopt met roken.
Oja? Wat goed!
Ja, ik heb een nog wel een nieuw pakje liggen maar ik kom er nog niet aan.
Fijn om te horen, wanneer ben je gestopt?
Gisteren.
Nou, hou maar goed vol zou ik zeggen.
Ik heb ook een nieuwe tekening gekregen, hij hangt nu voor die zielige pinguins. Heel vrolijk met bloemen en vlinders. Veel beter dan die pinguins. Zo leuk getekend, echt heel goed!
Hartstikke fijn toch? Zeg, vanavond ga je naar de schouwburg he?
Is dat vanavond? Oh ja. Ben wel blij dat ik daaraan begonnen ben. Het is een leuk uitje om naar uit te kijken.
Nou, morgen bel ik dan nog hoe het geweest is, ok?
Ja dat is goed.
Veel plezier dan!
Bedankt, de groetjes
Doei, Dag Mam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!