zondag 30 januari 2011

Thuiszorg aanvragen #6

Hoi Mam, met mij nog even. Ben je in de keuken?
Nee, maar daar kan ik wel even naartoe gaan. Wat is er dan?
Ik heb je straks gevraagd om iets in het boek te schrijven maar dat wordt anders.
Wat staat er in mijn boek? Hoe is het trouwens met mijn blog? Loopt dat nog door?
Ja, maar kijk eerst even in het boek. Als het goed is staat het bij zaterdag.
Even kijken... wat is het nu? Zaterdag 19 februari?
Nee, zaterdag 29 januari.
Daar staat niks, wel op zaterdag 5 februari: "hulp bij het douchen".
Oh, nou, streep dat maar door. Ga maar naar 29 januari. Wil je daar opschrijven: "Thuiszorg met Nicole" om 13.30 uur?
Wacht even... ja, ik heb het opgeschreven. Maar wacht even, waar is dat dan voor?
Ik kom met iemand van de thuiszorg om te praten over hulp die je nodig hebt. We hebben het er dan over.
Nou, ik vind het wel eng om te douchen.
Precies daarover gaat het ook. Je ziet me dan morgen goed?
Ok, groetjes dan daar.
Doei, dag Mam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!