maandag 24 januari 2011

Vier het leven

Hoi Mam, hoe is het?
Ik lig al in bed.
Zo vroeg? Dan zul je wel moe zijn van gisteren.
Héél moe.
Hoe was het in de schouwburg?
Fantastisch, geweldig! Jullie moeten maar zorgen dat ik weer nieuwe voorstellingen afspreek want het is zó leuk. Ik weet wel dat ik af wilde zeggen maar dat komt omdat ik er tegenop zie om te gaan, maar als ik er dan ben is het zó gezellig.
Wat leuk om te horen.
Het wordt nu ook een groepje, met steeds dezelfde mensen. Eén mevrouw kende zelfs mijn buurvrouw, van het borduren of zoiets. Ik heb een praatje met haar gemaakt.
Klinkt heel goed hoor.
En de mensen zijn zo aardig. In de pauze kregen we een glaasje wijn en je wordt helemaal opgehaald in de flat en ook weer teruggebracht, ze lopen helemaal mee naar boven.
Dus je blijft dit wel doen met Vier het leven?
Jazeker, ik wil dat niet meer kwijt! Ik heb ook alweer een overzicht gekregen, die moeten we dan maar even bekijken. Ja, ik hoef niet elke week hoor, dat loopt teveel in de papieren. Maar zo nu en dan is het hartstikke leuk om te doen. En de mensen zijn ook zo aardig, en dat ze je helemaal thuis brengen is echt geweldig.
Fijn om te horen, die andere voorstellingen zoeken we dan nog uit. Ga nu maar lekker slapen dan.
Ja, dat doe ik. Groetjes daar.
Ok, doe ik. Dag Mam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!