zondag 2 januari 2011

Zere arm #3

Ja hoi, met je Moeder. Ik wou maar even doorgeven dat ik een pizza heb besteld.
Oh, dat is slim!
Ja, ik dacht: dat gedoe met koken enzo, dat lukt me toch niet met die zere arm en toen heb ik een pizza besteld. Auw!
Wat doe je?
Hij is voorgesneden maar hij zat nog aan elkaar vast.
Is de pizza ook al gebracht dan?
Ja, maar het is een kleintje hoor.
Is ie lekker?
Ja, dat weet ik niet want ik moet nog beginnen.
Nou, ga maar lekker eten dan. Wat zit erop?
Dat weet ik niet, daar heb ik niet zo op gelet.
Maar je kunt toch zien wat erop zit?
Ja, salami en ui enzo.
Wat heb je eigenlijk met dat potje gedaan dan?
Welk potje?
Met worteltjes en doperwtjes?
Dat kreeg ik niet open met die arm.
Maar dat was toch gelukt met de blikopener?
Oja, dat was wel open, maar dat heb ik in de ijskast gezet, dat doe ik dan wel morgen.
Nou, ga maar lekker eten voordat de pizza koud is.
Maar dat was wel goed bedacht van mij he, om een pizza te bestellen!
Nou, je bent me er eentje, ik denk dat ik maar een boek over je ga schrijven.
Ja, doe jij dat maar eens! Ben ik zo bijzonder dan? In elk geval ben ik niet voor een gat te vangen!
Heel speciaal ben je! Eet smakelijk!
Dankjewel, de groetjes.
Doei, dag Mam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!