donderdag 27 januari 2011

De ene dag...

Hoi Mam, hoe gaat het?
Slecht, ik wilde net naar bed gaan.
Nu al? Het is pas kwart voor zeven!
Ik ben moe.
Heb je wel gegeten dan?
Nee, ik geloof het niet. Maar dat ga ik nu ook echt niet meer doen hoor, dat zie ik niet zitten. Ik ben al in de slaapkamer.
Er is toch genoeg in huis om te eten? Waarom heb je niks klaargemaakt?
Weet ik niet. En dan moet ik in de keuken gaan kijken, dat doe ik nu niet meer. Ik ga naar bed.
Nou, ik vind het niet goed als je zo met jezelf omgaat hoor.
Nee, maar ik ben gewoon moe.
Maar Mam, je moet toch regelmatig en goed eten?
Ik heb er gewoon geen zin meer in, er is niks aan zo. Ik had me de ouwe dag heel anders voorgesteld.
Ik weet niet zo goed wat ik daarop moet antwoorden.
Ja, dat weet ik wel, jij zit er maar mee.
Nou, als je zo moe bent moet je maar gaan slapen dan. Als je morgen dan maar weer goed eet.
Dat doe ik wel morgen, dan ga ik nu slapen.
Ik bel je morgen dan nog even, goed?
Ja ok, groetjes daar.
Ok, dag Mam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!